Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Vanderhoeven, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pappaert, K. ∗, Vanderhoeven, J., Van Hummelen, P., Dutta, B., Clicq, D., Baron, G.V., Desmet, G.
Publikováno v:
In Journal of Chromatography A 2003 1014(1):1-9
Publikováno v:
In Chemical Engineering Science 2003 58(21):4921-4930
Publikováno v:
Journal of Perinatology. Apr2014, Vol. 34 Issue 4, p322-325. 4p.
Publikováno v:
Kansen voor de toekomst; onderwijs en opvoeden in de 21ste eeuw, 29-38
STARTPAGE=29;ENDPAGE=38;TITLE=Kansen voor de toekomst; onderwijs en opvoeden in de 21ste eeuw
STARTPAGE=29;ENDPAGE=38;TITLE=Kansen voor de toekomst; onderwijs en opvoeden in de 21ste eeuw
De relatie tussen onderwijsonderzoek en onderwijspraktijk blijkt lastig. Onder meer omdat beide "kampen" verschillende opvattingen hebben over elkaars positie en rol in het onderwijs. Bovendien is men over en weer niet altijd goed bekend met elkaar,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::66cb28698941a04db39015f771342174
https://research.tue.nl/nl/publications/3587f5cd-71da-4f21-957f-35237c1ebc20
https://research.tue.nl/nl/publications/3587f5cd-71da-4f21-957f-35237c1ebc20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.