Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Vandenbempt, K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vandenbempt K., Matthyssens P.
This report examines strategic innovation efforts of companies in an industry displaying traits of maturity. Strategic innovation efforts intend to create superior customer value and competitive advantage. Realizing the full benefits of these efforts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::ad0b782e79095bed6786e6f7e40c1c4d
http://hdl.handle.net/10281/314454
http://hdl.handle.net/10281/314454
Publikováno v:
UNESCO Chair International Conference-Technologies for Sustainable Development: A Way to Reduce Poverty?, Lausanne, Switzerland, 29-31 May 2012
Grassroots innovations (GI) include need-based products or services that are created by individuals or groups within local communities. These products and services have potential to contribute to the quality of an individual’s life, and on a larger
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::204adb68af5f8da32338eaafed68c8fe
http://resolver.tudelft.nl/uuid:fc2d3631-9881-4a73-8a42-acf1d185e111
http://resolver.tudelft.nl/uuid:fc2d3631-9881-4a73-8a42-acf1d185e111
Publikováno v:
Industrial Marketing Management, 35, 961-973. Elsevier Inc.
Berghman, L A, Matthyssens, P & Vandenbempt, K 2006, ' New competencies for customer value creation: An exploratory study ', Industrial Marketing Management, vol. 35, pp. 961-973 . https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2006.04.006
Berghman, L A, Matthyssens, P & Vandenbempt, K 2006, ' New competencies for customer value creation: An exploratory study ', Industrial Marketing Management, vol. 35, pp. 961-973 . https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2006.04.006
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::efc58c5287c91a9469ba33399955a1a6
https://research.vu.nl/en/publications/2ff8ce91-3466-43c3-9745-86fa1678834e
https://research.vu.nl/en/publications/2ff8ce91-3466-43c3-9745-86fa1678834e
Publikováno v:
Advances in Applied Business Strategy (volume II): Competence perspectives on managing interfirm interactions, 71-110
STARTPAGE=71;ENDPAGE=110;TITLE=Advances in Applied Business Strategy (volume II): Competence perspectives on managing interfirm interactions
STARTPAGE=71;ENDPAGE=110;TITLE=Advances in Applied Business Strategy (volume II): Competence perspectives on managing interfirm interactions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d5a4bb51591e1ad533c68e4905ac2034
https://pure.eur.nl/en/publications/d24d9aad-6bcb-446f-af8f-706be39f8ba3
https://pure.eur.nl/en/publications/d24d9aad-6bcb-446f-af8f-706be39f8ba3
Publikováno v:
M en O, 59(4), 61-77
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::bca70f266ff9ee1f67f32c1af8050caf
https://pure.eur.nl/en/publications/c0df04b5-5039-48cc-98b5-cec1d023c80c
https://pure.eur.nl/en/publications/c0df04b5-5039-48cc-98b5-cec1d023c80c
Business incubators guide starting enterprises through their growth process and as such constitute a strong instrument to promote innovation and entrepreneurship. In this article we sketch the European business incubator landscape. Then we describe s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::97db4d86932f23731432bd2e50bc7268
https://hdl.handle.net/10067/544290151162165141
https://hdl.handle.net/10067/544290151162165141