Zobrazeno 1 - 10
of 1 382
pro vyhledávání: '"Vandenbempt, K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Academy of Management Journal. Jun2024, p1-31. 31p.
Publikováno v:
Industrial Marketing Management, 35, 961-973. Elsevier Inc.
Berghman, L A, Matthyssens, P & Vandenbempt, K 2006, ' New competencies for customer value creation: An exploratory study ', Industrial Marketing Management, vol. 35, pp. 961-973 . https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2006.04.006
Berghman, L A, Matthyssens, P & Vandenbempt, K 2006, ' New competencies for customer value creation: An exploratory study ', Industrial Marketing Management, vol. 35, pp. 961-973 . https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2006.04.006
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::efc58c5287c91a9469ba33399955a1a6
https://research.vu.nl/en/publications/2ff8ce91-3466-43c3-9745-86fa1678834e
https://research.vu.nl/en/publications/2ff8ce91-3466-43c3-9745-86fa1678834e
Publikováno v:
Vandenbempt, K, Matthyssens, P & Berghman, L A 2004, Waarde-innovatie en onderscheidend vermogen: De lerende organsiatie als noodzaak . UAMS Themareeks, Universiteit Antwerpen Management School, Antwerpen .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::df47ba1bd124660c48fa0f2f6a19ade9
https://research.vu.nl/en/publications/a7c85ff9-6bc2-41f4-9885-f3b8e434b1a1
https://research.vu.nl/en/publications/a7c85ff9-6bc2-41f4-9885-f3b8e434b1a1
Autor:
Vandenbempt K., Matthyssens P.
This report examines strategic innovation efforts of companies in an industry displaying traits of maturity. Strategic innovation efforts intend to create superior customer value and competitive advantage. Realizing the full benefits of these efforts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::ad0b782e79095bed6786e6f7e40c1c4d
http://hdl.handle.net/10281/314454
http://hdl.handle.net/10281/314454
Publikováno v:
Matthyssens, P, Vandenbempt, K & Berghman, L A 2004, Waardecreatie en innovatie in de industrie . ACCO, Leuven/Voorburg .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d685060142bb25a9af63e77c0cd2e09d
https://hdl.handle.net/1871.1/d9009dbd-8240-46ae-9139-2faa19c8216b
https://hdl.handle.net/1871.1/d9009dbd-8240-46ae-9139-2faa19c8216b
Publikováno v:
UNESCO Chair International Conference-Technologies for Sustainable Development: A Way to Reduce Poverty?, Lausanne, Switzerland, 29-31 May 2012
Grassroots innovations (GI) include need-based products or services that are created by individuals or groups within local communities. These products and services have potential to contribute to the quality of an individual’s life, and on a larger
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::204adb68af5f8da32338eaafed68c8fe
http://resolver.tudelft.nl/uuid:fc2d3631-9881-4a73-8a42-acf1d185e111
http://resolver.tudelft.nl/uuid:fc2d3631-9881-4a73-8a42-acf1d185e111
Autor:
ÇELİK, Resul1 clkresul@gmail.com, DİVANOĞLU, Sevilay USLU2 sevilayuslu@yahoo.com
Publikováno v:
International Journal of Economic & Administrative Studies. 2024, Issue 44, p43-67. 25p.