Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Vandebrouck, F"'
We are convinced of the usefulness of sketches and diagrams during mathematical work but the observation is made in our practices that they are not spontaneously used by students. In order to study the understanding and use of sketches by mathematics
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.11626
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quadrante; Vol. 18 No. 1&2 (2009); 147-160
Quadrante; Vol. 18 N.º 1&2 (2009); 147-160
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Quadrante; v. 18 n. 1&2 (2009); 147-160
Quadrante; Vol. 18 N.º 1&2 (2009); 147-160
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Quadrante; v. 18 n. 1&2 (2009); 147-160
This paper presents a research based on data resulting from a regional project in France. The aim of the project is to evaluate the impact of the use of mathematics E-Exercises-bases (EEB) in secondary schools. Our hypothesis is that the integration
Autor:
Vandebrouck, F., Chiappini, G., barbara Jaworski, Lagrange, J. -B, Monaghan, J., Psychari, G.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4b4aed72fae7777a794ab78f2be0a50e
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84890949778&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84890949778&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.