Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Vance AL"'
Autor:
BYCK, HAZEL, JETER JR., FRANK, ROSENTHAL, LEONARD, VANCE, AL, PICKER, ELIZABETH E., WOLF, JOHN DE, NYE, RALPH E., FLAXEN, NORMA, MINOW, NEWTON, GRIFFIN, MARVIN, MCCORMACK, JOHN W., FREYDBERG JR., ALPH M., STACHEA, MITCHELL, ROTHMAN, ED, RAO, V. V. L. N., STEWART, LEONARD, BAIDEUMANN, H. J., SWANSON, N. W., TURNER, ROBERT L., FINDER, HORACE B.
Publikováno v:
TIME Magazine; 9/10/1956, Vol. 68 Issue 11, p11-16, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matthews Natasha, Vance Alasdair, Cummins Tarrant D R, Wagner Joseph, Connolly Amanda, Yamada Jacqueline, Lockhart Paul J, Panwar Ajay, Wallace Robyn H, Bellgrove Mark A
Publikováno v:
Behavioral and Brain Functions, Vol 8, Iss 1, p 25 (2012)
Abstract Background This study explored the association between three measures of working memory ability and genetic variation in a range of catecholamine genes in a sample of children with ADHD. Methods One hundred and eighteen children with ADHD pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/796aba9bb67b41f0abf24752c213d5c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.