Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Vance, Judy"'
Publikováno v:
Assembly Automation, 2013, Vol. 33, Issue 3, pp. 214-220.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AA-03-2013-017
Publikováno v:
ASME PRESS, New York, NY, USA: Advances in Computers and Information in Engineering Research (ACIER Series, 2(2020)
A raw perspective, a take on, partly based on, and inspired by the work of Goldschmidt, Gabora and Tversky who assert that visual and metacognitive stimuli constructed from multiple experiences and multiple modalities in 'design spaces' (i.e. interna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9abf13961610e1f0b001444279b21f86
https://research.utwente.nl/en/publications/cyberphysical-systems-blended-tool-environments-and-playful-creativity(2038d18c-ed68-4bc1-b469-a29f990c6482).html
https://research.utwente.nl/en/publications/cyberphysical-systems-blended-tool-environments-and-playful-creativity(2038d18c-ed68-4bc1-b469-a29f990c6482).html
Autor:
Ryken, Michael J., Vance, Judy M. *
Publikováno v:
In Finite Elements in Analysis & Design 2000 35(2):141-155
Autor:
Kraal, Juliet C., Vance, Judy M.
Publikováno v:
Journal of Engineering Design. Sep2001, Vol. 12 Issue 3, p245-254. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.