Zobrazeno 1 - 10
of 239
pro vyhledávání: '"Vanbellingen, T."'
Autor:
Kaufmann, B.C., Frey, J., Pflugshaupt, T., Wyss, P., Paladini, R.E., Vanbellingen, T., Bohlhalter, S., Chechlacz, M., Nef, T., Müri, R.M., Cazzoli, D., Nyffeler, T.
Publikováno v:
In Neuropsychologia 1 July 2018 115:42-50
Publikováno v:
In Parkinsonism and Related Disorders May 2012 18(4):348-350
Autor:
Vanbellingen, T., Kersten, B., Bellion, M., Temperli, P., Baronti, F., Müri, R., Bohlhalter, S.
Publikováno v:
In Brain and Cognition 2011 77(1):48-52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lehmann, I, Thaler, I, Verra, M, Luder, G, Damm, U, Wälti, C, Nyffeler, T, Vanbellingen, T, Kamm, CP
Publikováno v:
Lehmann, I; Thaler, I; Verra, M; Luder, G; Damm, U; Wälti, C; Nyffeler, T; Vanbellingen, T; Kamm, CP (13 May 2019). A COMPREHENSIVE, TWO-MONTH CIRCUIT TRAINING IN PEOPLE WITH MULTIPLE SCLEROSIS-ADHERENCE AND SATISFACTION WITH THE STUDY INTERVENTION (Unpublished). In: World Confederation for Physical Therapy Congress 2019. Geneva. May 10-13.
Background: Exercise therapy in people with multiple sclerosis (MS) can improve strength, aerobic capacity, fatigue, balance and manual dexterity. Circuit training has been shown to be an effective exercise intervention in several neurological diseas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c16db75df533560cce30d6af07137f1f
Autor:
Schumacher, R., Cazzoli, D., Gutbrod, K., Koenig, M., Vanbellingen, T., Nyffeler, T., Müri, R.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 16 October 2013 94:255-255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.