Zobrazeno 1 - 10
of 193
pro vyhledávání: '"Vanaki Z"'
Coping Assessment Tools in the Family Caregivers of Patients with Breast Cancer: A Systematic Review
Publikováno v:
Breast Cancer: Targets and Therapy, Vol Volume 12, Pp 11-26 (2020)
Marzieh Jahani Sayad Noveiri,1 Farshid Shamsaei,2 Masoud Khodaveisi,3 Zohreh Vanaki,4 Lily Tapak5 1Student Research Committee, Hamadan University of Medical Sciences, Hamadan, Iran; 2Mother and Child Care Research Center, Hamadan University of Medica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6b5baac64c943d8a0d32d7ad79be4a9
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 13, Pp 21-28 (2018)
Sharareh Zeighami Mohammadi, Sima Mohammadkhan Kermanshahi, Zohreh Vanaki Department of Nursing, Faculty of Medical Sciences, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran Background: Women with breast cancer (BC) are commonly confronted with others’ pi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea600dce79c14f038ded17edf2da86b5
Publikováno v:
International Journal of Women's Health, Vol Volume 10, Pp 689-697 (2018)
Sharareh Zeighami Mohammadi, Sima Mohammad Khan Kermanshahi, Zohreh Vanaki Department of Nursing, Faculty of Medical Sciences, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran Background: Body image altered is the most important psychosocial concern associat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/764b13c1b7804c528cd95286c0145bd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Moral sensitivity is an essential criterion for nurses' professional competence, and it is effective in professional performance and the development of communication between nurse and patient. According to several definitions of m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc8ed4b224144d85a2bfa0a5f8473fd4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Development. 2014, Vol. 9 Issue 3, p18-34. 17p.