Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"VanDerHeide, Jennifer"'
Autor:
VanDerHeide, Jennifer Lynn
Although reading and responding to literature comprises a large portion of the English Language Arts curriculum, and argumentative writing is growing in focus in secondary schools, what literary argument is and how to teach it is not well addressed i
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1405075067
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction March 2020 24
Autor:
VanDerHeide, Jennifer
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2018 Jul 01. 53(3), 323-344.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26622549
Autor:
VanDerHeide, Jennifer, Juzwik, Mary M.
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2018 Jul 01. 62(1), 67-77.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26632938
Autor:
Dunn, Mandie B., VanDerHeide, Jennifer, Caughlan, Samantha, Northrop, Laura, Zhang, Yuan, Kelly, Sean
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2018, Vol. 17, Issue 1, pp. 44-56.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-04-2017-0039
Publikováno v:
In Linguistics and Education April 2017 38:33-43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theory Into Practice, 2016 Oct 01. 55(4), 287-293.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26155862
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2016, Vol. 15, Issue 2, pp. 174-189.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-02-2016-0035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.