Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"Van londen, M."'
Autor:
van der Aart, T.J., Visser, M., van Londen, M., van de Wetering, K.M.H., Ter Maaten, J.C., Bouma, H.R.
Publikováno v:
In American Journal of Emergency Medicine February 2025 88:126-133
Publikováno v:
In Journal of School Psychology June 2022 92:1-18
Autor:
Hak, E., Hepkema, B.G., Klont, F., Knobbe, T.J., Kremer, D., Leuvenink, H.G.D., Lexmond, W.S., Niesters, H.G.M., van Pelt, L.J., Pol, R.A., Porte, R.J., Ranchor, A.V., Sanders, J.S.F., Siebelink, M.J., Slart, R.J.H.J.A., Swarte, J.C., Touw, D.J., van den Heuvel, M.C., van Leer-Buter, C., van Londen, M., Verschuuren, E.A.M., Vos, M.J., Weersma, R.K., Böhler, Marco, van den Berg, Eline H., Almanza, Maria C.T., Connelly, Margery A., Bakker, Stephan J.L., de Meijer, Vincent E., Dullaart, Robin P.F., Blokzijl, Hans
Publikováno v:
In Clinical Biochemistry April 2022 102:26-33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mertens, E. C. A., Deković, M., Van londen, M., Spitzer, J. E., Reitz, E., Development and Treatment of Psychosocial Problems, Leerstoel Thomaes, Social and personality development: A transactional approach, Leerstoel Dekovic
Publikováno v:
Clinical Child and Family Psychology Review, 25(4), 627. Kluwer Academic Publishers
The aims of the present meta-analysis were to (1) examine long-term effects of universal secondary school-based interventions on a broad range of competencies and problems and (2) analyze which intervention components were related to stronger or weak
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::95296be8f977f2982e310a60fb489542
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/424935
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/424935
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.