Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"Van der Vleuten CPM"'
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education, 22(1), 105-121. Springer Netherlands
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::79e6449124bb4c536a3ed09c6ca2b63f
https://pure.eur.nl/en/publications/eb42d1cd-84fe-4ac6-aca1-df4ba783622b
https://pure.eur.nl/en/publications/eb42d1cd-84fe-4ac6-aca1-df4ba783622b
Autor:
Prescott-Clements L (AUTHOR), van der Vleuten CPM (AUTHOR), Schuwirth LWT (AUTHOR), Hurst Y (AUTHOR), Rennie JS (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. May2008, Vol. 42 Issue 5, p488-495. 8p.
Autor:
Collares, CF, Muijtjens, A.M.M., Verheggen, M.M., Cecilio Fernandes, Dario, Tio, Rene, van der Vleuten, CPM
Publikováno v:
AMEE, 2014
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e931c60ec4c78413dd13e1f7931479d0
https://research.rug.nl/en/publications/49ec3864-52bd-4a62-a89f-058fcbe4d4a9
https://research.rug.nl/en/publications/49ec3864-52bd-4a62-a89f-058fcbe4d4a9
Publikováno v:
Research in Medical Education-Chances and Challenges 2009; 20090520-20090522; Heidelberg; DOC09rmeF1 /20090505/
[for full text, please go to the a.m. URL]
Research in Medical Education - Chances and Challenges 2009
Research in Medical Education - Chances and Challenges 2009
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::950653e385b7c0101b7fbb9488e2c183
Publikováno v:
Medical Education, 36(9), 860-867. Wiley
Introduction An earlier study showed that an Angoff procedure with greater than or equal to 10 recently graduated students as judges can be used to estimate the passing score of a progress test. As the acceptability and feasibility of this approach a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a9dfc277ac6953055c22a063c5d2575e
https://research.rug.nl/en/publications/373b9b5a-5599-4b5c-91ad-0e60db96b0fd
https://research.rug.nl/en/publications/373b9b5a-5599-4b5c-91ad-0e60db96b0fd
Publikováno v:
Medical Education, 36(8), 711-717. Wiley
Background Knowledge is an essential component of medical competence and a major objective of medical education. Thus, the degree of acquisition of knowledge by students is one of the measures of the effectiveness of a medical curriculum. We studied
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::039221ca620632971a5a7c78177a8cf6
https://research.rug.nl/en/publications/4b83c8e1-dba2-4c5a-8ebc-b4118ce67f8e
https://research.rug.nl/en/publications/4b83c8e1-dba2-4c5a-8ebc-b4118ce67f8e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.