Zobrazeno 1 - 10
of 1 168
pro vyhledávání: '"Van der Vleuten, Cees P."'
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 27, Iss 2, p Doc34 (2010)
[english] Medical education research has changed over the years from merely descriptive studies towards justification or curriculum comparison studies and, nowadays, towards a slow introduction of more clarification studies. In clarification studies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b56fdfacd5ab45d382a428e10a859fbb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vossen, Kjeld, Rethans, Jan-Joost, van Kuijk, Sander M J, van der Vleuten, Cees P, Kubben, Pieter L
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 6, Iss 2, p e17030 (2020)
BackgroundSeveral publications on research into eHealth demonstrate promising results. Prior researchers indicated that the current generation of doctors is not trained to take advantage of eHealth in clinical practice. Therefore, training and educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8893e36b4ac46a3a6bc802be5c4fcd4