Zobrazeno 1 - 10
of 509
pro vyhledávání: '"Van der Veen, C."'
Autor:
Fernandez, J.M., Maazallahi, H., France, J.L., Menoud, M., Corbu, M., Ardelean, M., Calcan, A., Townsend-Small, A., van der Veen, C., Fisher, R.E., Lowry, D., Nisbet, E.G., Röckmann, T.
Publikováno v:
In Atmospheric Environment: X January 2022 13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stearns, L. A., van der Veen, C. J.
Publikováno v:
Science, 2018 Jul . 361(6399), 273-277.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26498993
Publikováno v:
Benneker, I, Lee, N, Altikulac, S, van der Veen, C, Krabbendam, L & van Atteveldt, N 2023, ' The reported effects of neuroscience literacy and belief in neuromyths among parents of adolescents ', Journal of Science Communication . https://doi.org/https://dspace.library.uu.nl/bitstream/handle/1874/428644/jcom_1233_benneker.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Journal of Science Communication. Scuola Internazionale Superiore di Studi Avanzati (SISSA)
Journal of Science Communication. Scuola Internazionale Superiore di Studi Avanzati (SISSA)
Neuroscience research has increased our understanding of brain development, but little is known about how parents of adolescents engage with this neuroscientific information. Dutch parents completed a digital survey on neuromyths, neuroscience litera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::65bb6d1d4e8ae443b11b32e8afd1e76b
https://hdl.handle.net/1871.1/b4a8f6fb-58d6-4f32-b2b5-d7435e8b15d4
https://hdl.handle.net/1871.1/b4a8f6fb-58d6-4f32-b2b5-d7435e8b15d4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.