Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"Van der Schoot, Menno"'
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2017 Dec 01. 29(4), 869-889.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44955417
Autor:
Xenidou-Dervou, Iro, Molenaar, Dylan, Ansari, Daniel, van der Schoot, Menno, van Lieshout, Ernest C.D.M.
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2017 50:1-13
Autor:
Friso-van den Bos, Ilona, Kroesbergen, Evelyn H., Van Luit, Johannes E.H., Xenidou-Dervou, Iro, Jonkman, Lisa M., Van der Schoot, Menno, Van Lieshout, Ernest C.D.M.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology June 2015 134:12-29
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2014 68:15-26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2013 28:119-129
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2013 Jun 01. 25(2), 261-287.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43549775
Autor:
AlMoghrabi, Nouran, Franken, Ingmar H.A., Mayer, Birgit, van der Schoot, Menno, Huijding, Jorg, Leerstoel Dekovic, Development and Treatment of Psychosocial Problems
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, 17(2), 13. Bureau for Scientific Publications
Europe's Journal of Psychology
AlMoghrabi, N, Franken, I H A, Mayer, B, van der Schoot, M & Huijding, J 2021, ' CBM-I training and its effect on interpretations of intent, facial expressions, attention and aggressive behavior ', Europe's Journal of Psychology, vol. 17, no. 2, pp. 13-27 . https://doi.org/10.5964/ejop.2413
Europe's Journal of Psychology, Vol 17, Iss 2, Pp 13-27 (2021)
Europe's Journal of Psychology, 17(2), 13-27. PsychOpen
Europe's Journal of Psychology
AlMoghrabi, N, Franken, I H A, Mayer, B, van der Schoot, M & Huijding, J 2021, ' CBM-I training and its effect on interpretations of intent, facial expressions, attention and aggressive behavior ', Europe's Journal of Psychology, vol. 17, no. 2, pp. 13-27 . https://doi.org/10.5964/ejop.2413
Europe's Journal of Psychology, Vol 17, Iss 2, Pp 13-27 (2021)
Europe's Journal of Psychology, 17(2), 13-27. PsychOpen
There is abundant evidence suggesting that attention and interpretation biases are powerful precursors of aggression. However, little is known how these biases may interact with one another in the development and maintenance of aggression. Using cogn