Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Van der Kooij, M.A."'
Publikováno v:
In Neuropharmacology 15 November 2019 159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neuroscience 17 December 2015 311:508-518
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herzog, D.P., Jeong, H., Pascual Cuadrado, D., Van der Kooij, M.A., Jene, T., Opitz, V., Tiwari, V.K., Müller, M.B.
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology March 2018 28 Supplement 1:S27-S28
Autor:
van der Kooij, M.A.
The research described in this thesis focuses on the evaluation of neuroprotective strategies in animal models for neonatal HI. Neuroprotection was assessed by not only by histology but was focused on the behavioral outcome seen in animal models for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f8e229261e3dda22cbecc32d9738572d
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/43822
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/43822
Publikováno v:
Brain Research Reviews, 62(1), 99. Elsevier
During neonatal hypoxic-ischemic brain injury, activation of transcription of a series of genes is induced to stimulate erythropoiesis, anti-apoptosis, apoptosis, necrosis and angiogenesis. A key factor mediating these gene transcriptions is hypoxia-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ff2814b80a8610bc86e7ec1357d1b84e
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/275551
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/275551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.