Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"Van den Berg, Stéphanie M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Information and Education Technology, 13(5), 778-784. International Association of Computer Science and Information Technology
After some time of lockdown experiences, limited attention for feedback and the absence of feedback digitalization frameworks suggests rethinking traditional feedback practices toward post-pandemics digital/hybrid education. This research surveyed fe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::de3ffec7dc068698f74a4abf6fd4987c
https://research.utwente.nl/en/publications/a40b5376-3373-4824-8380-2690c8faca6b
https://research.utwente.nl/en/publications/a40b5376-3373-4824-8380-2690c8faca6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Intelligence September-October 2016 58:42-53
Autor:
Scheibehenne, Benjamin *, Todd, Peter M., van den Berg, Stéphanie M., Hatemi, Peter K., Eaves, Lindon J., Vogler, Christian
Publikováno v:
In Appetite 1 June 2014 77:133-140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Using multidimensional modeling to combine self-report symptoms with clinical judgment of schizotypy
Publikováno v:
In Psychiatry Research 30 March 2013 206(1):75-80
Publikováno v:
In Computers & Education January 2013 60(1):25-31