Zobrazeno 1 - 10
of 393
pro vyhledávání: '"Van Zyl, G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steegen, K., Bronze, M., Papathanasopoulos, M. A., van Zyl, G., Goedhals, D., Van Vuuren, C., Macleod, W., Sanne, I., Stevens, W. S., Carmona, S. C.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 2016 Dec . 214(12), 1826-1830.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26166603
Autor:
Swanepoel, J, Van der Zalm, MM, Preiser, W, Van Zyl, G, Whittaker, E, Hesseling, AC, Moore, DAJ, Seddon, J
Background The Severe Acute Respiratory Syndrome-Coronavirus-2 (SARS-CoV-2) pandemic has had an impact on the global tuberculosis (TB) epidemic but evidence on the possible interaction between SARS-CoV-2 and TB, especially in children and adolescents
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::b9da66c4a462ddf5aa3445493ec0346b
http://hdl.handle.net/10044/1/105223
http://hdl.handle.net/10044/1/105223
Autor:
Redfern A, van der Zalm MM, Lishman J, Goussard P, Smit L, Dagan R, Barday MM, Mare M, Claassen M, Van Zyl G, Rabie H, Verhagen LM
Introduction: It is unknown if African children with acute respiratory tract infections (ARIs) caused by SARS-CoV-2 have higher morbidity and mortality. We investigated the presentation and outcomes of ARIs in children with real-time polymerase chain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9b24dac537aa860dd805f46cee283b86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.