Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Van Zundert, Rinka M. P."'
Publikováno v:
Nicotine & Tobacco Research, 2009 Jun 01. 11(6), 722-729.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26756796
Autor:
Van Zundert, Rinka M. P.1 (AUTHOR), Van De Ven, Monique O. M.1 (AUTHOR), Engels, Rutger C. M. E.1 (AUTHOR), Otten, Roy1 (AUTHOR), Van Den Eijnden, Regina J. J. M.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Feb2007, Vol. 48 Issue 2, p202-209. 8p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Autor:
Van Zundert, Rinka M. P.1 r.vanzundert@pwo.ru.nl, Engels, Rutger C. M. E.1, Van Den Eijnden, Regina J. J. M.2
Publikováno v:
Journal of Behavioral Medicine. Oct2006, Vol. 29 Issue 5, p435-447. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Bruin, Esther I., Zijlstra, Bonne J H, Geurtzen, Naline, van Zundert, Rinka M P, van de Weijer-Bergsma, Eva, Hartman, Esther E., Nieuwesteeg, Anke M., Duncan, Larissa G., Bögels, Susan M., Leerstoel Luit, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
Mindfulness, 5, 200-212
Mindfulness, 5(2), 200-212. Springer Verlag
Mindfulness, 5, 2, pp. 200-212
Mindfulness, 5(2), 200. Springer Verlag
Mindfulness, 5(2), 200-212. Springer Verlag
Mindfulness, 5, 2, pp. 200-212
Mindfulness, 5(2), 200. Springer Verlag
Psychometric properties of the Dutch version of the Interpersonal Mindfulness in Parenting Scale (IM-P) were studied in a general population sample of mothers of adolescents (n = 866) (study 1). A six-factor structure (29 items) emerged using explora
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8b0767e48200dea2063fb33495f2f0a3
https://europepmc.org/articles/PMC4130420/
https://europepmc.org/articles/PMC4130420/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.