Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Van Vlierden, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cuenen, A, Jongen, EMM, Brijs, T, Brijs, K, Van Vlierden, K & Wets, G 2017, ' The effect of driving simulator based training on specific measures of driving ability of older drivers ', Paper presented at Road Safety and Simulation International Conference 2017, Delft, Netherlands, 17/10/17-19/10/17 .
Road Safety and Simulation International Conference 2017
Road Safety and Simulation International Conference 2017
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9f27da6ea0cfd01c01047b66c270d456
https://hdl.handle.net/1820/33aaaee1-f255-4902-944c-b89e9d3add7a
https://hdl.handle.net/1820/33aaaee1-f255-4902-944c-b89e9d3add7a
Autor:
Ross, V., Vanroelen, G., Jongen, EMM, Brijs, T., Altgassen, M., Van Vlierden, K., Van Beers, M., Ruiter, RAC, Wets, G., Brijs, K.
Publikováno v:
ISSUE=18;TITLE=18th European Conference on Developmental Psychology
Ross, V, Vanroelen, G, Jongen, EMM, Brijs, T, Altgassen, M, Van Vlierden, K, Van Beers, M, Ruiter, RAC, Wets, G & Brijs, K 2017, ' Prospective memory abilities while driving in adults with an autism spectrum disorder. Paper presented at “the 18th European Conference on Developmental Psychology” in Utrecht, the Netherlands ', 18th European Conference on Developmental Psychology, Utrecht, Netherlands, 28/08/16-1/09/17 . < http://apbs.mersin.edu.tr/files/serapakgun/Scientific_Meetings_001.pdf >
Ross, V, Vanroelen, G, Jongen, EMM, Brijs, T, Altgassen, M, Van Vlierden, K, Van Beers, M, Ruiter, RAC, Wets, G & Brijs, K 2017, ' Prospective memory abilities while driving in adults with an autism spectrum disorder. Paper presented at “the 18th European Conference on Developmental Psychology” in Utrecht, the Netherlands ', 18th European Conference on Developmental Psychology, Utrecht, Netherlands, 28/08/16-1/09/17 . < http://apbs.mersin.edu.tr/files/serapakgun/Scientific_Meetings_001.pdf >
Aim. Driving is an important step towards autonomy. The driving task consists of several subtasks, running inparallel. This requires the ability to switch in a smooth manner (e.g., shifting, steering, changing lanes, andkeeping traffic rules into acc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f95edd48511d67aaab5888c354067a74
https://research.ou.nl/en/publications/772df0d7-7439-4323-b140-642563eba9de
https://research.ou.nl/en/publications/772df0d7-7439-4323-b140-642563eba9de
Autor:
Ross, V., Jongen, Ellen M.M., Brijs, K., Vanroelen, G., Van Vlierden, K., van Beers, M., Brijs, T., Wets, G., Altgassen, M.
Publikováno v:
Ross, V, Jongen, E M M, Brijs, K, Vanroelen, G, Van Vlierden, K, van Beers, M, Brijs, T, Wets, G & Altgassen, M 2017, ' Driving the Future: The Relation between Driving and Prospective Memory in Adults with an Autism Spectrum Disorder ', International Convention of Psychological Science 2017, Vienna, Austria, 23/03/17-25/03/17 .
International Convention of Psychological Science 2017
International Convention of Psychological Science 2017
Difficulties with autonomy impact several quality-of-life outcomes in people with autism spectrum disorder (ASD). Driving is an important step towards gaining autonomy by allowing the development and maintenance of work- and social-related contacts.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e4c023480814900da91f4ae5e3e1babd
http://hdl.handle.net/1942/23930
http://hdl.handle.net/1942/23930
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.