Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Van Severen, Lieve"'
Autor:
Van Severen, Lieve
Een verrassend onderzoek over de technische leesvaardigheden van Vlaamse en Nederlandse schoolkinderen kleurde onlangs onze Vlaamse kranten. Uit de testresultaten van de Drie-Minuten-toets en de AVI-toetskaarten bleek dat Vlaamse leerlingen over het
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::143a05347510850c727e19753174075b
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/589865
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/589865
Publikováno v:
Logopedie
Publikováno v:
Dutch Journal of Applied Linguistics (John Benjamins Publishing Co.); 2017, Vol. 6 Issue 1, p119-146, 28p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NOHOVÁ, Lucie
Publikováno v:
Our Language / Naše Řeč; 2020, Vol. 103 Issue 4, p376-380, 5p
Publikováno v:
Journal of Child Language; Nov2013, Vol. 40 Issue 5, pb1-b8, 1p
Publikováno v:
Journal of Child Language; Sep2013, Vol. 40 Issue 4, pb1-b3, 1p
Although usage-based approaches have been successfully applied to the study of both first and second language acquisition, to monolingual and bilingual development, and to naturalistic and instructed settings, it is not common to consider these diffe