Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Van Saase, Jan L C M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mamede, Sílvia, Van Gog, Tamara, Schuit, Stephanie C.E., Van Den Berge, Kees, Van Daele, Paul L.A., Bueving, Herman, Zee, Tim, Van Den Broek, Walter W., Van Saase, Jan L C M, Schmidt, Henk G., Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
BMJ Quality & Safety, 26(1), 13-18. BMJ Publishing Group
BMJ Quality and Safety, 26(1), 13. BMJ Publishing Group
BMJ Quality and Safety, 26(1), 13. BMJ Publishing Group
Background Patients who display disruptive behaviours in the clinical encounter (the so-called ‘difficult patients’) may negatively affect doctors’ diagnostic reasoning, thereby causing diagnostic errors. The present study aimed at investigatin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmidt, Henk G., Van Gog, Tamara, Ce Schuit, Stephanie, Van Den Berge, Kees, Van Daele, Paul L.A., Bueving, Herman, Zee, Tim, Van Den Broek, Walter W., Van Saase, Jan L C M, Mamede, Sílvia, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
BMJ Quality and Safety, 26(1), 19. BMJ Publishing Group
Background Literature suggests that patients who display disruptive behaviours in the consulting room fuel negative emotions in doctors. These emotions, in turn, are said to cause diagnostic errors. Evidence substantiating this claim is however lacki
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::950ed005615207e68f8f629a0f68c4d9
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/359149
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/359149
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1990 Dec . 301(6766), 1409-1411.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29709887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.