Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Van Ryneveld, Linda"'
Publikováno v:
Education Sciences; Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p865, 20p
Autor:
Van Ryneveld, Linda
In many Higher Education institutions, fun or enjoyment represents purposelessness, and is often characterised as something that should only be indulged in at specific times, in measured ways, and on special occasions. Play and games are thus often a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/23013
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-03082005-220804/
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-03082005-220804/
Autor:
Van Ryneveld, Linda.
Thesis (Ph.D.(Computer Assisted Education))--University of Pretoria, 2004.
Includes bibliographical references (leaves 345-378). Available on the Internet via the World Wide Web.
Includes bibliographical references (leaves 345-378). Available on the Internet via the World Wide Web.
Externí odkaz:
http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-03082005-220804/
Autor:
van Ryneveld, Linda
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:287-295
Autor:
Masango, Michack Mandla1 (AUTHOR), Van Ryneveld, Linda1 (AUTHOR), Graham, Marien Alet1 (AUTHOR) marien.graham@up.ac.za
Publikováno v:
Africa Education Review. Dec2020, Vol. 17 Issue 6, p86-118. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Information and Communication Technology Education; October 2021, Vol. 17 Issue: 4 p1-13, 13p
Autor:
Robberts, Anna S., van Ryneveld, Linda
Publikováno v:
Progressio: South African Journal for Open & Distance Learning Practice; 2021, Vol. 42, p1-18, 18p