Zobrazeno 1 - 10
of 449
pro vyhledávání: '"Van Rijn H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Advanced Engineering Informatics 2009 23(2):174-183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers in human behavior, 21(6), 933-943. Elsevier
Computers in Human Behavior, 21(6), 933-944. Pergamon
Wilhelm, P, Beishuizen, J J & van Rijn, H 2005, ' Studying inquiry learning with FILE ', Computers in Human Behavior, vol. 21, no. 6, pp. 933-944 . https://doi.org/10.1016/j.chb.2004.03.013
Computers in Human Behavior, 21(6), 933-943. PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD
Computers in Human Behavior, 21(6), 933-944. Pergamon
Wilhelm, P, Beishuizen, J J & van Rijn, H 2005, ' Studying inquiry learning with FILE ', Computers in Human Behavior, vol. 21, no. 6, pp. 933-944 . https://doi.org/10.1016/j.chb.2004.03.013
Computers in Human Behavior, 21(6), 933-943. PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD
The FILE program (flexible inquiry learning environment) is a research tool, which allows researchers in inquiry learning to design and administer learning tasks in which task domain and task model (i.e. the relations between input and output variabl
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Jong, T., Beishuizen, J.J., Hulshof, C.D., Prins, F, van Rijn, H, van Someren, M, Veenman, M, Wilhelm, P., Gardenfors, P., Johansson, P.
Publikováno v:
Cognition, Education, and Communication Technology, 257-284
STARTPAGE=257;ENDPAGE=284;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
Cognition, Education, and Communication Technology, 257-283
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
STARTPAGE=257;ENDPAGE=284;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
Cognition, Education, and Communication Technology, 257-283
STARTPAGE=257;ENDPAGE=283;TITLE=Cognition, Education, and Communication Technology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::015dcd8ce40e6da7f01ade6a37f88239
https://research.utwente.nl/en/publications/c4099fa1-8f3c-46b9-9f3a-f86d078caed7
https://research.utwente.nl/en/publications/c4099fa1-8f3c-46b9-9f3a-f86d078caed7