Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Van Rensburg, G"'
Autor:
Van Rensburg, G P
Includes bibliographical references
Background: A new appreciation of relevant risks, as well as the increased availability of technologies that facilitate the use of regional techniques, have increased the number of patients that are allowed to
Background: A new appreciation of relevant risks, as well as the increased availability of technologies that facilitate the use of regional techniques, have increased the number of patients that are allowed to
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/16930
The influence of fluid management on outcomes in preeclampsia: a systematic review and meta-analysis
Publikováno v:
In International Journal of Obstetric Anesthesia May 2018 34:85-95
Autor:
Van Rensburg G, Van Zyl D
Based on Professor Emeritus Brink's Statistics for nurses that since 1987 has helped generations of student researchers, Brink's Statistics for health professionals offers a practical guide on fundamental statistics and techniques used by researchers
Autor:
van Rensburg, G.1 vrensgh@unisa.ac.za, Zagenhagen, K.2
Publikováno v:
Journal of Military & Veterans' Health. Jul2017, Vol. 25 Issue 3, p30-35. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Medical Journal; Vol 76, No 8 (1989)
Uncontrolled diabetes, particularly in early pregnancy during the stage of organogenesis, increases the risk of teratogenesis. A case of mixed congenital abnormalities in a fetus demonstrated ultrasonographically during the second trimester of pregna
Autor:
Van Rensburg, G.1 gerda@cdecentr.co.za
Publikováno v:
Wound Healing Southern Africa. Jun2011, Vol. 4 Issue 1, p38-43. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; 2018, Vol. 32 Issue 6, p604-618, 15p