Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Van Ommen, Sandrien"'
Autor:
van Ommen, Sandrien, Boll-Avetisyan, Natalie, Larraza, Saioa, Wellmann, Caroline, Bijeljac-Babic, Ranka, Höhle, Barbara, Nazzi, Thierry
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language June 2020 112
Autor:
Peter, Varghese1,2 (AUTHOR) vpeter@usc.edu.au, van Ommen, Sandrien3,4 (AUTHOR), Kalashnikova, Marina1,5,6 (AUTHOR), Mazuka, Reiko7,8 (AUTHOR), Nazzi, Thierry3 (AUTHOR), Burnham, Denis1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 8/5/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development November 2017 49:248-266
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Darriba, Álvaro1 (AUTHOR), Van Ommen, Sandrien1 (AUTHOR), Hsu, Yi-Fang2 (AUTHOR), Waszak, Florian1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Neuroscience. Jun2021, Vol. 33 Issue 6, p984-1002. 19p. 1 Black and White Photograph, 1 Chart, 9 Graphs.
Katie Von Holzen, Sandrien van Ommen, Katherine S. White & Thierry Nazzi (2022) The Impact of Phonological Biases on Mispronunciation Sensitivity and Novel Accent Adaptation, Language Learning and Development, DOI: 10.1080/15475441.2022.2071717 Succe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2672a1eca000c2cf82456b724171dde4
Autor:
van Ommen, Sandrien
This study compares the development of prosodic processing in French- and German-learning infants. The emergence of language-specific perception of phrase boundaries was directly tested using the same stimuli across these two languages. This OSF cont
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1713f67d635e68323085ca5af3c64ca1
Autor:
van Ommen, Sandrien, Hendriks, Petra, Gilbers, Dicky, van Heuven, Vincent, Gooskens, Charlotte
Publikováno v:
In Lingua December 2013 137:193-213