Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Van Nijlen, Daniël"'
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2018 44:231-241
Autor:
Bojorque, Gina, Torbeyns, Joke, Hannula-Sormunen, Minna, Van Nijlen, Daniël, Verschaffel, Lieven
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2017 Jul 01. 32(3), 449-462.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951877
Autor:
Aesaert, Koen, Van Nijlen, Daniël, Vanderlinde, Ruben, Tondeur, Jo, Devlieger, Ines, van Braak, Johan
Publikováno v:
In Computers & Education September 2015 87:55-69
Publikováno v:
In Computers & Education February 2015 81:326-344
Publikováno v:
In Computers & Education July 2014 76:168-181
Publikováno v:
Comparative Education Review, 2011 Feb 01. 55(1), 082-110.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/656620
Autor:
Van Nijlen, Daniël, Janssen, Rianne
Publikováno v:
Journal of Educational Measurement, 2008 Apr 01. 45(1), 45-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20461877
Publikováno v:
Cadernos de Pesquisa; v. 51 (2021); e06902
Cadernos de Pesquisa; Vol. 51 (2021); e06902
Cadernos de Pesquisa (Fundação Carlos Chagas. Online)
Fundação Carlos Chagas (FCC)
instacron:FCC
Cadernos de Pesquisa; Vol. 51 (2021); e06902
Cadernos de Pesquisa (Fundação Carlos Chagas. Online)
Fundação Carlos Chagas (FCC)
instacron:FCC
The aim of this study was to examine the early numerical skills of 355 Ecuadorian children at the beginning of kindergarten, considering the type of school they attend. The children solved a test of early numerical skills and one of spontaneous focus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a345b6f146976d7d2fd3e28a4d1fa240
http://publicacoes.fcc.org.br/index.php/cp/article/view/6902
http://publicacoes.fcc.org.br/index.php/cp/article/view/6902
Autor:
Van Nijlen, Daniël1 (AUTHOR) daniel.vannijlen@ped.kuleuven.be, Janssen, Rianne1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Measurement in Education. 2011, Vol. 24 Issue 4, p367-387. 21p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.