Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Van Kan, G Abellan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vellas, B, Carrie, I, Gillette-Guyonnet, S, Touchon, J, Dantoine, T, Dartigues, JF, Cuffi, MN, Bordes, S, Gasnier, Y, Robert, P, Bories, L, Rouaud, O, Desclaux, F, Sudres, K, Bonnefoy, M, Pesce, A, Dufouil, C, Lehericy, S, Chupin, M, Mangin, JF, Payoux, P, Adel, D, Legrand, P, Catheline, D, Kanony, C, Zaim, M, Molinier, L, Costa, N, Delrieu, J, Voisin, T, Faisant, C, Lala, F, Nourhashémi, F, Rolland, Y, Van Kan, G Abellan, Dupuy, C, Cantet, C, Cestac, P, Belleville, S, Willis, S, Cesari, M, Weiner, MW, Soto, ME, Ousset, PJ, Andrieu, S
Publikováno v:
The journal of prevention of Alzheimer's disease, vol 1, iss 1
ObjectiveThe Multidomain Alzheimer Preventive Trial (MAPT study) was designed to assess the efficacy of isolated supplementation with omega-3 fatty acid, an isolated multidomain intervention (consisting of nutritional counseling, physical exercise, c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.