Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Van Joolingen W.R."'
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education May 2018 72:1-12
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2017 55:135-144
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2015 51:213-224
Inquiry-based learning (IBL) emphasizes learning through experiencing and constructing. Where IBL is often applied in science education, the conceptualization of IBL practices in mathematics education is less obvious. We compared students’ reports
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::8c43bd8481de8242c8ee24de87a97d41
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/408885
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/408885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jansen, S., Knippels, M.C.P.J., van Joolingen, W.R., Science and Mathematics Education, Sub Biology Education, Sub Algemeen Freudenthal Institute
Publikováno v:
International Journal of Science Education, 41(8), 981. Taylor and Francis Ltd.
Models are very important tools when learning and communicating about science. Models used in secondary school biology education range from concrete scale models, such as a model of a skeleton, to abstract concept-process models, such as a visualisat
Sustainability has become a prominent theme in society and can be considered as an integral part of scientific citizenship. This study investigates to what extent the production, use and re-use of (bio)plastics initiates students’ reasoning and to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::11b84da401626d22f76b69da2144c318
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/409023
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/409023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Special relativity theory (SRT) has recently gained popularity as a first introduction to “modern” physics thinking in upper level secondary physics education. A central idea in SRT is the absolute speed of light, with light propagating with unif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::fba76420fc165a28a8e0671b3d9e5533
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/390592
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/390592