Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Van Herck, Shauni"'
Autor:
Economou, Maria, Bempt, Femke Vanden, Van Herck, Shauni, Wouters, Jan, Ghesquière, Pol, Vanderauwera, Jolijn, Vandermosten, Maaike
Publikováno v:
In Cortex October 2023 167:86-100
Autor:
Van Herck, Shauni, Economou, Maria, Vanden Bempt, Femke, Ghesquière, Pol, Vandermosten, Maaike, Wouters, Jan
Publikováno v:
In NeuroImage 15 August 2023 277
Autor:
Van Herck, Shauni1,2,3 (AUTHOR) shauni.vanherck@kuleuven.be, Economou, Maria1,2,3,4 (AUTHOR), Vanden Bempt, Femke1,2,3,4 (AUTHOR), Glatz, Toivo1,5 (AUTHOR), Ghesquière, Pol2,3,4 (AUTHOR), Vandermosten, Maaike1,3,4 (AUTHOR), Wouters, Jan1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Neuroscience. Feb2023, Vol. 57 Issue 3, p547-567. 21p. 1 Diagram, 2 Charts, 6 Graphs.
Autor:
Van Herck, Shauni1,2 (AUTHOR) shauni.vanherck@kuleuven.be, Vanden Bempt, Femke1,2 (AUTHOR), Economou, Maria1,2 (AUTHOR), Vanderauwera, Jolijn2,3,4 (AUTHOR), Glatz, Toivo1,5 (AUTHOR), Dieudonné, Benjamin1 (AUTHOR), Vandermosten, Maaike1 (AUTHOR), Ghesquière, Pol2 (AUTHOR), Wouters, Jan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. May2022, Vol. 25 Issue 3, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vanden Bempt, Femke, Van Herck, Shauni, Economou, Maria, Vanderauwera, Jolijn, Vandermosten, Maaike, Wouters, Jan, Ghesquière, Pol
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol. 13, p. 1021767 (2022)
Developmental dyslexia is considered to be most effectively addressed with preventive phonics-based interventions, including grapheme-phoneme coupling and blending exercises. These intervention types require intact speech perception abilities, given
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af092fa301b35673c9156026af6ff0fd
https://hdl.handle.net/2078.1/270736
https://hdl.handle.net/2078.1/270736
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.