Zobrazeno 1 - 10
of 5 780
pro vyhledávání: '"Van Gog T"'
Autor:
Korteland RJ; Department of Education, Utrecht University, P.O. Box 80140, Utrecht, 3508 CS, Netherlands., Kok E; Department of Education, Utrecht University, P.O. Box 80140, Utrecht, 3508 CS, Netherlands. e.m.kok@uu.nl., Hulshof C; Department of Education, Utrecht University, P.O. Box 80140, Utrecht, 3508 CS, Netherlands., van Gog T; Department of Education, Utrecht University, P.O. Box 80140, Utrecht, 3508 CS, Netherlands.
Publikováno v:
Advances in health sciences education : theory and practice [Adv Health Sci Educ Theory Pract] 2024 Apr 10. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 10.
The effects of gaze-display feedback on medical students' self-monitoring and learning in radiology.
Autor:
Kok EM; Department of Education, Utrecht University, P.O. Box 80140, 3508 CS, Utrecht, The Netherlands. e.m.kok@uu.nl., Niehorster DC; Lund University Humanities Lab, Lund University, Lund, Sweden.; Department of Psychology, Lund University, Lund, Sweden., van der Gijp A; Department of Radiology, University Medical Center Utrecht, Utrecht, The Netherlands., Rutgers DR; Department of Radiology, University Medical Center Utrecht, Utrecht, The Netherlands., Auffermann WF; School of Medicine, University of Utah, Utah, USA., van der Schaaf M; Utrecht Center for Research and Development in Health Professions Education, University Medical Center Utrecht, Utrecht, The Netherlands., Kester L; Department of Education, Utrecht University, P.O. Box 80140, 3508 CS, Utrecht, The Netherlands., van Gog T; Department of Education, Utrecht University, P.O. Box 80140, 3508 CS, Utrecht, The Netherlands.
Publikováno v:
Advances in health sciences education : theory and practice [Adv Health Sci Educ Theory Pract] 2024 Mar 31. Date of Electronic Publication: 2024 Mar 31.
Autor:
Kuhn J; Department of General Practice, Erasmus Medical Centre, Rotterdam, The Netherlands.; Institute of Medical Education Research Rotterdam, Erasmus Medical Centre, Rotterdam, The Netherlands., Mamede S; Institute of Medical Education Research Rotterdam, Erasmus Medical Centre, Rotterdam, The Netherlands.; Department of Psychology, Education and Child Studies, Erasmus University Rotterdam, Rotterdam, The Netherlands., van den Berg P; Department of General Practice, Erasmus Medical Centre, Rotterdam, The Netherlands., Zwaan L; Institute of Medical Education Research Rotterdam, Erasmus Medical Centre, Rotterdam, The Netherlands., Elshout G; Department of General Practice, Erasmus Medical Centre, Rotterdam, The Netherlands., Bindels P; Department of General Practice, Erasmus Medical Centre, Rotterdam, The Netherlands., van Gog T; Department of Education, Utrecht University, Utrecht, The Netherlands.
Publikováno v:
Medical teacher [Med Teach] 2024 Jan; Vol. 46 (1), pp. 65-72. Date of Electronic Publication: 2023 Jul 04.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janssen EM; Department of Education, Utrecht University., van Gog T; Department of Education, Utrecht University.
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. Applied [J Exp Psychol Appl] 2023 Dec; Vol. 29 (4), pp. 693-711. Date of Electronic Publication: 2023 Sep 04.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.