Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Van Genuchten, Erlijn"'
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2011 Sep 01. 23(3), 389-411.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23882817
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In the field of multimedia learning, the multimedia effect, which states that adding pictures to text is beneficial to learning, is a well-established effect. Although many empirical studies have shown that pictures are beneficial to learning, it is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______707::0deaed62dab6bc9c4faa2057e30fcf6e
https://hdl.handle.net/10900/49983
https://hdl.handle.net/10900/49983
Autor:
Van Genuchten, Erlijn, Cheng, P.C-H.
Publikováno v:
Van Genuchten, Erlijn; & Cheng, P.C-H.(2010). Temporal Chunk Signal Reflecting Five Hierarchical Levels in Writing Sentences. Proceedings of the Cognitive Science Society, 32(32). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0bg1189v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::05d54b4f65f243f5ed43c569381a1436
http://www.escholarship.org/uc/item/0bg1189v
http://www.escholarship.org/uc/item/0bg1189v
Publikováno v:
Cheng, Peter; Leseman, Paul P.M.; Messer, Marielle H.; & Van Genuchten, Erlijn. (2009). Missing working memory deficit in dyslexia: children writing from memory. Proceedings of the Cognitive Science Society, 31(31). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8qx30861
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::96c845795ba7222d2d04e599fbffbad6
http://www.escholarship.org/uc/item/8qx30861
http://www.escholarship.org/uc/item/8qx30861
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.