Zobrazeno 1 - 10
of 1 235
pro vyhledávání: '"Van Geert, A."'
Autor:
Fabien Van Geert
Publikováno v:
Geoconservation Research (2024)
Geoheritage, as an emerging type of heritage, is presented in geopark museums and interpretation centers as well as in galleries of many natural history museums. It has however been taken up differently by these institutions, whose displays have thei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5884b1f19264115a8b391f0d21eaad9
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c593ba9796d456d977de5a79cc60fdf
Autor:
Paul L.C. Van Geert
Publikováno v:
Frontiers in Physics, Vol 11 (2023)
The aim of this article is to present a very basic dynamic systems model of L2 learning based on a number of basic principles 1) at any moment in time, a learner’s L2 proficiency is a distribution of potentialities (possible levels of L2 production
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15de3bf9ceb84db28050c6a2eca627ac
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
IntroductionThe notion of autonomy in Self-Determination Theory is at the core of intrinsically motivated learning, and fulfilment of the need for autonomy is essential for thriving at school. Therefore teacher-provided autonomy support has grown int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a72a3299ae16406aa49b7cfc13494c43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Empirical Studies of the Arts; Jan2025, Vol. 43 Issue 1, p250-275, 26p
Publikováno v:
i-Perception, Vol 13 (2022)
How we perceptually organize a visual stimulus depends not only on the stimulus itself, but also on the temporal and spatial context in which the stimulus is presented and on the individual processing the stimulus and context. Earlier research found
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1babf25b6b0140b2a5824ce9c7e2e13f
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2019 Feb 01. 89(1), 93-124.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45277257