Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Van Epps, Amy"'
Publikováno v:
Journal of Engineering Education; Oct2024, Vol. 113 Issue 4, p818-837, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bhatt, Jay and Paulsen, W. Charles and Dunn, Lisa G. and Van Epps, Amy S. Vendor partnerships with engineering libraries partnering with Knovel : case studies in information outreach., 2005 . In American Society for Engineering Education Annual Conference & Exposition (2005 : Portland), Portland, Oregon (US), 12-15 June 2005. (Unpublished) [Conference paper]
The engineering library plays a critical role in initiating and maintaining the conduit between vendors of engineering information and the users of that information—faculty, students, and researchers. Likewise, vendors play a key role in supporting
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/6601/
Publikováno v:
In The Journal of Academic Librarianship November 2018 44(6):705-711
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Epps, Amy S.1, Rosenberg, Robyn1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2019, p3869-3879. 11p.
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2019, p110-122. 13p.
Investigation of the use of the systematic review method in published journal articles and conference proceedings in engineering disciplines. The goal is to determine if the method is understood and appropriately applied within engineering research,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::252f81882a67d37b875bd53eaf7bf246
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2018, p1-13. 13p.
Autor:
Van Epps, Amy S.
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2005, Vol. 23, Issue 2, pp. 287-298.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/07378830510605214