Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Van EGEREN, LAURIE A."'
Autor:
Chang, Chi, Kelly, Kimberly, Van Horn, M. Lee, Houang, Richard T., Gardiner, Joseph, Van Egeren, Laurie, Wu, Heng-Chieh
The current research has two aims. First, to demonstrate the utility conditional nonparametric multilevel latent class analysis (NP-MLCA) for multi-site program evaluation using an empirical dataset. Second, to investigate how classification accuracy
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.15368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brophy-Herb, Holly E., Martoccio, Tiffany L., Kerver, Jean M., Choi, Hailey Hyunjin, Jeanpierre, L. Alexandra, Williams, Jessica, Mitchell, Koi, Martin, Corby K., Sturza, Julie, Contreras, Dawn A., Horodynski, Mildred A., Van Egeren, Laurie A., Kaciroti, Niko, Lumeng, Julie C.
Publikováno v:
In Academic Pediatrics July 2023 23(5):952-962
Autor:
Barron, Carla, Brophy-Herb, Holly E., Erickson, Nora L., Fitzgerald, Hiram E., Huth-Bocks, Alissa C., Jester, Jennifer M., Julian, Megan M., Lawler, Jamie M., Menke, Rena A., Meuwissen, Alyssa S., Miller, Alison L., Muzik, Maria, Niec, Larissa N., Ribaudo, Julie, Riggs, Jessica, Rosenblum, Katherine L., Shea, Sarah E., Spicer, Paul, Stacks, Ann M., Van Egeren, Laurie, Watson, Christopher L., Weatherston, Deborah J., Stringer, Marissa K., Handelzalts, Jonathan E., Torres, Chioma
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2023 62:64-75
Autor:
Kerver, Jean M., Brophy-Herb, Holly E., Sturza, Julie, Horodynski, Mildred A., Contreras, Dawn A., Stein, Mara, Garner, Erika, Hebert, Sheilah, Williams, Jessica M., Kaciroti, Niko, Martoccio, Tiffany, Van Egeren, Laurie A., Choi, Hailey, Martin, Corby K., Mitchell, Koi, Dalimonte-Merckling, Danielle, Jeanpierre, L. Alexandra, Robinson, Chelsea A., Lumeng, Julie C.
Publikováno v:
In Appetite 1 July 2022 174
Autor:
Gerde, Hope K., Pikus, Arianna E., Lee, KyungSook, Van Egeren, Laurie A., Quon Huber, Melissa S.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2021 54:179-193
Publikováno v:
Dimensions of Early Childhood; 2024, Vol. 52 Issue 2, p28-35, 8p
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2009 Jun 01. 36(3), 550-569.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45056467
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.