Zobrazeno 1 - 10
of 679
pro vyhledávání: '"Van Dijk, P. M."'
In this resource paper we release ChiSCor, a new corpus containing 619 fantasy stories, told freely by 442 Dutch children aged 4-12. ChiSCor was compiled for studying how children render character perspectives, and unravelling language and cognition
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.20328
Autor:
van Duijn, Max J., van Dijk, Bram M. A., Kouwenhoven, Tom, de Valk, Werner, Spruit, Marco R., van der Putten, Peter
To what degree should we ascribe cognitive capacities to Large Language Models (LLMs), such as the ability to reason about intentions and beliefs known as Theory of Mind (ToM)? Here we add to this emerging debate by (i) testing 11 base- and instructi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.20320
Current Large Language Models (LLMs) are unparalleled in their ability to generate grammatically correct, fluent text. LLMs are appearing rapidly, and debates on LLM capacities have taken off, but reflection is lagging behind. Thus, in this position
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.19671
Publikováno v:
van Dijk RMK, Gawehns D, van Leeuwen M 2023 WEARDA: Recording Wearable Sensor Data for Human Activity Monitoring. Journal of Open Research Software, 11:13
We present WEARDA, the open source WEARable sensor Data Acquisition software package. WEARDA facilitates the acquisition of human activity data with smartwatches and is primarily aimed at researchers who require transparency, full control, and access
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.00064
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.