Zobrazeno 1 - 10
of 869
pro vyhledávání: '"Van Der Vleuten, Cees P M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smirnova, Alina, Chahine, Saad, Milani, Christina, Schuh, Abigail, Sebok-Syer, Stefanie S., Swartz, Jordan L., Wilhite, Jeffrey A., Kalet, Adina, Durning, Steven J., Lombarts, Kiki M. J. M. H., van der Vleuten, Cees P. M., Schumacher, Daniel J.
Publikováno v:
Academic Medicine. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
Academic medicine, 98(3), 367-375. Lippincott Williams and Wilkins
Academic medicine, 98(3), 367-375. Lippincott Williams and Wilkins
Purpose Traditional quality metrics do not adequately represent the clinical work done by residents and, thus, cannot be used to link residency training to health care quality. This study aimed to determine whether electronic health record (EHR) data
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Jong, Lubberta H, Bok, Harold G J, Schellekens, Lonneke H, Kremer, Wim D J, Jonker, F Herman, van der Vleuten, Cees P M, Dep Population Health Sciences, FAH Educating Professionals, Hafd Onderwijsadvies en training, FAH GZ herkauwer
Publikováno v:
BMC Medical Education, 22(1):409. BioMed Central Ltd
BMC Medical Education, 22(1), 1. BioMed Central
BMC Medical Education, 22(1), 1. BioMed Central
Background Programmatic assessment is increasingly being implemented within competency-based health professions education. In this approach a multitude of low-stakes assessment activities are aggregated into a holistic high-stakes decision on the stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ec87cc224e4d2ed6e9f09f4248c82b98
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420945
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/420945
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leppink, Jimmie, Broers, Nick J., Imbos, Tjaart, van der Vleuten, Cees P. M., Berger, Martijn P. F.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2014 Jan 01. 82(3), 391-407.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594420
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.