Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Van Den Wyngaert, Linde"'
Autor:
Bullens, Kristien, Sleurs, Charlotte, Van den Wyngaert, Linde, Vandenabeele, Karen, Vercruysse, Trui, Claeys, Laura, Prikken, Sofie, Jacobs, Sandra, Lemiere, Jurgen
Publikováno v:
Neuro-Oncology, 24(Suppl 1), 136-137. OXFORD UNIV PRESS INC
Long-term neurocognitive difficulties in children treated for a brain tumor are well documented and known to be affected by treatment. However, longitudinal studies of these neurocognitive difficulties are scarce. In the present study, we investigate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::142218e7471afeab63cdc75da3b59904
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/b06f049d-edbe-4eb9-ac6a-252c904084d9
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/b06f049d-edbe-4eb9-ac6a-252c904084d9
Autor:
Lemiere, Jurgen, Van Rompaey, Isabeau, Van Heerentals, Emma, Claeys, Laura, Vandenabeele, Karen, Van Den Wyngaert, Linde, Vercruysse, Trui, Sleurs, Charlotte, Nolf, Nathalie, Van Schoors, Marieke, Willems, Leen, Renard, Marleen, Segers, Heidi
Publikováno v:
Pediatric Blood & Cancer, 69(S5), S407-S407. Wiley
Background and Aims: The Psychosocial Assessment Tool (PAT) is a tool to screen for psychosocial risk factors in families confronted with a child with cancer. We translated the PAT for the Flemish speaking part of Belgium using the forward-backward p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d15f7615e1541c8ebf6b0a527cb45d08
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/6af68ada-085d-4cfb-aeab-3b1d38645407
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/6af68ada-085d-4cfb-aeab-3b1d38645407
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.