Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Van Cuyk, Matthew P."'
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning April 2020 12(4):450-458
Publikováno v:
In Clinical Pharmacy Education, Practice and Research 2019:123-142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al Ahdab, Ola Ghaleb, Ali, Alshabi, Almarsdóttir, Anna Birna, Annemans, Lieven, Ashoush, Nermeen, Baker, Danial E., Blondal, Anna Bryndis, Brennan, Emily, Brown, Lawrence, Buffington, Daniel, Calabrese, Sam, Chaiyakunapruk, Nathorn, Chilkoti, Deepak C., Choon, Wai Yee, Cooper, Jason C., Costa de Sousa, Ivellise, Dankó, Dávid, Davis, Amanda, Decerbo, Mark, Decker, Brian S., Dilokthornsakul, Piyameth, Efendie, Benny, Feturi, Firuz Gamal, Gajraj, Elangovan, Gharat, Manjiri, Granas, Anne Gerd, Herman, Ronald A., Hiligsmann, Mickael, Hill, Angela, Hill, Lilian H., Hoefer, Carrie, John, Denny, Jones, Emily P., Joseph, Siby, Joshi, Sachita, Junaid, Toluwalope, Khakurel, Balkrishna, Khalifa, Sherief, Kisor, David F., Klika, Christoph, Kruger, Johann, Kumar, Kiran, Lee, Shaun Wen Huey, Lega, Federico, Leong, Christine, Li, Hong, Lockman, Kashelle, Suresh Madhavan, S., Maine, Lucinda L., Marriott, Jennifer, Miah, Mohammad Kowser, Naeem, Saba, New, James P., Osipenko, Leeza, Paulino, Ema, Picone, Mary Frances, Pilch, Nicole A., Rajendran, Nisha, Raut, Asawari, Ray, Mary E., Roberts, Jason A., Rouse, Michael J., Sambandan, Gunasakaran, Scheckelhoff, Douglas, Shaik, Imam Hussain, Shrestha, Rishav, Sokn, Erick, Steinke, Douglas T., Tarn, Yen-Huei (Tony), Thanukrishnan, Harisudhan, Thomas, Dixon, Tian, Shuhui, Tsui, Vincent W.L., Turcu-Stiolica, Adina, Vadlamudi, Rao, Vaida, Allen J., Vaidya, Raj, Van Cuyk, Matthew P., Venkataramanan, Raman, Vlasses, Peter H., Vos, Susan S., Weeda, Erin R., Wisniewski, Christopher S., Woods, David J., Wu, Xuemei, Zachariah, Seeba, Zarembski, Dawn G.
Publikováno v:
In Clinical Pharmacy Education, Practice and Research 2019:xvii-xix
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.