Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Vamvakas, G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emily Simonoff, Courtenay Frazier Norbury, Vamvakas G, Andrew Pickles, Tony Charman, Gillian Baird, Griffiths Sl
Background: Language ability is associated with socio-economic factors. Here we investigate the long-term association between socio-economic disadvantage and the prevalence and persistence of language disorder. Methods: Teachers rated the language sk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5587569a95b20bfdb8895d9063a5941f
https://doi.org/10.31234/osf.io/nyv7z
https://doi.org/10.31234/osf.io/nyv7z
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norbury, CF, Gooch, Deborah, Wray, C, Baird, G, Charman, T, Simonoff, E, Vamvakas, G, Pickles, A
Publikováno v:
Norbury, C F, Gooch, D, Wray, C, Baird, G, Charman, T, Simonoff, E, Vamvakas, G & Pickles, A 2016, ' The impact of nonverbal ability on prevalence and clinical presentation of language disorder : evidence from a population study ', Journal of Child Psychology and Psychiatry, vol. 57, no. 11, pp. 1247-1257 . https://doi.org/10.1111/jcpp.12573
Background: Diagnosis of ‘specific’ language impairment traditionally required nonverbal IQ to be within normal limits, often resulting in restricted access to clinical services for children with lower NVIQ. Changes to DSM-5 criteria for languag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::73265a287159b7817fe847edd2bc9cd1
https://kclpure.kcl.ac.uk/ws/files/141738971/The_impact_of_nonverbal_NORBURY_Acc6Apr2016Epub16May2016_GOLD_VoR_CC_BY_.pdf
https://kclpure.kcl.ac.uk/ws/files/141738971/The_impact_of_nonverbal_NORBURY_Acc6Apr2016Epub16May2016_GOLD_VoR_CC_BY_.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.