Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Valvi, Aikaterini C."'
Autor:
Valvi, Aikaterini C.1 a.valvi@bbk.ac.uk, West, Douglas C.2 douglas.west@kcl.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research. 2013, Vol. 14 Issue 1, p99-123. 25p. 6 Diagrams, 22 Charts.
Autor:
Valvi, Aikaterini C., Fragkos, K.C.
Over the last few years, the concept of online loyalty has been examined extensively in the literature, and it remains a topic of constant inquiry for both academics and marketing managers. The tremendous development of the Internet for both marketin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::90a044504dbae4cf9e5acbfdbf70ab1b
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/5045/1/5045.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/5045/1/5045.pdf
Autor:
Valvi, Aikaterini C., West, Douglas C.
Publikováno v:
Ideas in Marketing: Finding the New & Polishing the Old; 2015, p349-352, 4p
Publikováno v:
Industrial & Commercial Training. 2013, Vol. 45 Issue 7, p383-391. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
West, Douglas C., Valvi, Aikaterini C.
Publikováno v:
Ideas in Marketing: Finding the New & Polishing the Old; 2015, p346-348, 3p