Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Value-based learning"'
Publikováno v:
Aging Brain, Vol 5, Iss , Pp 100109- (2024)
Older adults demonstrate difficulties in sequential decision-making, which is partly attributed to under-recruitment of prefrontal networks. It is, therefore, important to understand the mechanisms that may improve this ability. This study investigat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b24a9e224fb41d2a323a227b8c039e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wihlenda, Michael
The challenges of today’s globalized world are manifold. This relates to challenges to overcome political and social crises around the globe. Solutions to these challenges are urgently needed, more precisely social innovations that help solve these
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______707::4c68d07091863ea652e61d3b2b2d740d
https://hdl.handle.net/10900/135376
https://hdl.handle.net/10900/135376
рассматривается актуальная проблема современного образования – воспитание ценностно ориентированной личности обучающихся в общеобр
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::289d622ccd13b20f1221ef0b22d1cd99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olya, Yazawa
Publikováno v:
学苑 = Gakuen. 953:(17)-(30)
The purpose of this study is to describe the nature of Directed Motivational Currents (DMC) experience among Japanese learners of English, and to identify long-term motivational barriers college students studying English compulsorily have. The most s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper describes the “value based Learning” and what is value education. The common learning is only depending on text book. The teacher’s teaching on curriculum in classroom. But the purpose is only examination view. This paper tries to di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0492f680e4b7f497b0d0a485e6f8cbd9