Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Value dimension"'
Autor:
Gao Haiwei
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This paper proposes a value dimension and realization way of online ideological and political education in colleges and universities based on deep learning. Firstly, a deep learning teaching platform is established, which is conducive to teacher-stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5752c842b7ca4bfbbb7af34f1684c9ed
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionLocal knowledge tourism encompasses the rich cultural heritage, historical narratives, and traditional practices of a specific destination. Despite its significance in enhancing the tourist experience, there is a dearth of research examin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70490c7d2bea4ec79403f077f1c25f17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Векторы благополучия: экономика и социум, Vol 41, Iss 2, Pp 149-154 (2021)
The article analyzes the cultural and value paradigm of the leadership phenomenon. A leader is an «integral person of the integral world», serving the functionality of the followers, able to see the perspective. The subjectivity of leadership is re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef55f4b698b24cb8bba26539e5f04341
Publikováno v:
Српска политичка мисао / Serbian Political Thought (Serbian Edition). (1):225-244
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=666974
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Векторы благополучия: экономика и социум
Дан анализ культурно-ценностной парадигмы феномена лидерства. Лидер - «интегральный человек интегрального мира», служащий функциональ
Autor:
Vasyl Denys, Júlio Mendes
Publikováno v:
Journal of Spatial and Organizational Dynamics, Vol II, Iss 1, Pp 04-22 (2014)
Consumption values have received little attention in the tourism literature, comparing to such determinants of the consumer behavior as motivations, pull and push factors, satisfaction, quality, or destination image, etc. This study attempts to analy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa1c5b21f8b0489fa93a6e207a7caa63
Autor:
Nyvoll, Tor Johan Bjelland
Publikováno v:
Nyvoll, Tor Johan Bjelland. Personal Values and Party Choice. Master thesis, University of Oslo, 2018