Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Value co-creation process"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
There has been an increasing interest to explore and gain knowledge about customer engagement behavior among academia and practitioners. Particularly, the value co-creation process in customer services is essential to explore the interaction structur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52a73fdd64dc4e32bd60e3e05da76841
Publikováno v:
Buildings, Vol 12, Iss 11, p 1956 (2022)
Shared vision is deemed a crucial success factor in defining complex relationships among various stakeholders and their multidimensional objectives in megaprojects. However, the current research development and literature on shared vision in megaproj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3be520b10154956818f7e602abb8cce
Publikováno v:
International Journal of Managing Projects in Business, 2018, Vol. 11, Issue 4, pp. 854-872.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMPB-03-2017-0033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuzhelko, Kirill
Being influenced by advanced technology solutions, modern business is undergoing significant transformations. This is also true about the financial services sector, where innovative solutions are being actively used and new fintech companies are emer
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-85493
The research moves from the idea that there is a relationship between the motivation (engagement) to exchange knowledge in communities of practice, where the generation of knowledge is implemented in terms of solving common problems - and the value c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ac6b51992d78c15cb4f88bd5ca258fd
https://hdl.handle.net/11587/444856
https://hdl.handle.net/11587/444856
The chapter analyses the literature on Industry 4.0 to understand the effect that Industry 4.0 has on customer co-creation process. The chapter is conceptual and is based on a literature analysis—conducted through ISI-Thompson Web of Science—that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c49e8eba162d54aec5ed0d809b990232
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-1419-1.ch002
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-1419-1.ch002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.