Zobrazeno 1 - 10
of 283
pro vyhledávání: '"Valtonen, H"'
Autor:
Kekkonen, V., Kivimäki, P., Valtonen, H., Hintikka, J., Tolmunen, T., Lehto, S.M., Laukkanen, E.
Publikováno v:
In Public Health February 2015 129(2):162-172
Autor:
Érsek, K., Kovács, T., Wimo, A., Kárpati, K., Brodszky, V., Péntek, M., Jönsson, L., Gustavsson, A., McDaid, D., Kenigsberg, P.A., Valtonen, H., Gulácsi, L.
Publikováno v:
In The Journal of nutrition, health and aging October 2010 14(8):633-639
Autor:
Kosunen, A., Ropponen, K., Kellokoski, J., Pukkila, M., Virtaniemi, J., Valtonen, H., Kumpulainen, E., Johansson, R., Tammi, R., Tammi, M., Nuutinen, J., Kosma, V.-M.
Publikováno v:
In Oral Oncology 2004 40(3):257-263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pulliainen M, Valtonen H
Publikováno v:
Journal of Political Sciences & Public Affairs.
This paper examines the relationship between retail alcohol supply and total alcohol consumption. In Finland, the state alcohol company (Alko) has a retail monopoly on the sale of stronger alcoholic beverages. Only drinks with a maximum of 4.7% alcoh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pallaskorpi, S., Suominen, K., Rosenström, T., Arvilommi, P., Mantere, O., Valtonen, H., Leppämäki, S., García-Estela, A., Grande, I., Colom, F., Vieta, E., Isometsä, E.
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology 2019 29 Supplement 1:S75-S76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This nationally representative questionnaire survey provides insight into the demographics, motivations and behaviour of consumers opting for supplementary health insurance (SHI), and the impact of SHI on consumer utilisation of healthcare services.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::c1caa8cd5cd11a14fa71cfd5bb10177e
http://hdl.handle.net/10138/135958
http://hdl.handle.net/10138/135958