Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Valto, Piia"'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 3, Pp 229-238 (2020)
This study describes students’ experiences in project-based learning (PjBL) incorporated as part of a revised undergraduate analytical chemistry laboratory course. We examined which phases were the easiest as well as the most challenging and what s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46e07e9d92ad4e1a88021a60ac5a9443
Autor:
Valto Piia, Tanja Lahtinen
Publikováno v:
University of Jyväskylä
Koronapandemia sulki korkeakoulut keväällä 2020 hyvin nopealla aikataululla. Jyväskylän yliopiston kemian laitoksella siirryttiin etäopiskelujaksolle ja tehtiin nopea digiloikka etäopiskelun mahdollistamiseksi. Opiskelijoiden kokemuksia kevä
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4e18286626fa9d3b984cd0560b656c6a
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112226133
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112226133
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; Sep2021, Vol. 3 Issue 3, p229-238, 10p
Publikováno v:
BioResources. 2012, Vol. 7 Issue 4, p6041-6076. 36p.
Autor:
Valto, Piia1 piia.k.valto@jyu.fi, Knuutinen, Juha1, Alén, Raimo1, Rantalankila, Mikko1, Lehmonen, Jani2, Grönroos, Antti2, Houni, Juha2
Publikováno v:
BioResources. 2010, Vol. 5 Issue 1, p172-186. 15p. 2 Diagrams, 3 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.