Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Vally, S."'
Autor:
Vally, S.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 37, Issue: 1, Pages: 53-71, Published: MAR 2023
This article is based on a keynote address to the second Higher Education Conference in the wake of the Covid-19 pandemic and the environmental and inequality crises confronting South Africa and the world. After an examination of the societal context
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::449eef1aba365ae39ae8cd52f0f85693
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132023000100004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132023000100004&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Archives of Cardiovascular Diseases Supplements January 2022 14(1):40-41
Publikováno v:
In Archives of Cardiovascular Diseases Supplements January 2022 14(1):32-32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vally, S
Publikováno v:
New Agenda: South African Journal of Social and Economic Policy; Vol 37 (2010); 57
Social justice and neoliberalism - Global perspectivesAdriaan Smith, Alison Stenning, Kate Willis (Eds)Zed Books: London and New York2008, 253 pp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.