Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Vallejo, Monica"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A narrative review of Greek myths as interpretative metaphors in educational research and evaluation
Publikováno v:
In Educational Research Review December 2012 7(3):238-248
Autor:
Maz-Machado, Alexander, AMM, Jiménez-Fanjul, Noelia, NJF, Gutiérrez-Arenas, M. Pilar, MPGA, Adrián, Cristian, CA, Vallejo, Monica, MV, Adamuz-Povedano, Natividad, NAP
Publikováno v:
Maz-Machado, Alexander, AMM and Jiménez-Fanjul, Noelia, NJF and Gutiérrez-Arenas, M. Pilar, MPGA and Adrián, Cristian, CA and Vallejo, Monica, MV and Adamuz-Povedano, Natividad, NAP Estudio bibliométrico de la investigación educativa en las universidades de Andalucía en el SSCI (2002-2010). Revista Iberoamericana de Psicología y Salud, 2012, vol. 3, n. 2, pp. 125-136. [Journal article (Paginated)]
The ten Andalusian public universities have a total figure of 1312 professors linked to departments related to educational research. According to this, it could be said that there are enough research staff to make educational scientific production vi
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/18690/
Publikováno v:
Maz, Alexander and Torralbo, Manuel and Vallejo, Monica and Fernández-Cano, Antonio and Rico, Luis La educación matemática en la revista Enseñanza de las Ciencias: 1983-2006. Enseñanza de las Ciencias, 2009, vol. 27, n. 2, pp. 185-194. [Journal article (Paginated)]
Knowing who is publishing and what is being published in a specific field, and in a specific journal, allows us to get a sense of the production centres and the trends in research. Over the years, the journal Enseñanza de las Ciencias [Teaching Scie
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/17045/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
El presente trabajo de investigación se desarrolla dentro del tipo de investigación cualitativo, lo que permite un acercamiento a la realidad para entenderla, comprenderla, identificar problemáticas y proponer e iniciar acciones de mejoramiento al
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3896::371c278df81f8c789d47dad9de6aa025
https://hdl.handle.net/11634/38071
https://hdl.handle.net/11634/38071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2014 12th IEEE International Conference on Embedded & Ubiquitous Computing; 2014, p250-257, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.