Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Vallarino, Elisabetta"'
The study of functional connectivity from magnetoecenphalographic (MEG) data consists in quantifying the statistical dependencies among time series describing the activity of different neural sources from the magnetic field recorded outside the scalp
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.14827
We consider the problem of reconstructing the cross--power spectrum of an unobservable multivariate stochatic process from indirect measurements of a second multivariate stochastic process, related to the first one through a linear operator. In the t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.01266
Autor:
Sommariva, Sara, Romoli, Giulia, Vallarino, Elisabetta, Di Fino, Luca, Sorrentino, Alberto, Amantini, Giorgia Santi, Sannita, Walter G., Piana, Michele, Narici, Livio
Publikováno v:
In Life Sciences in Space Research February 2023 36:39-46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
VALLARINO, ELISABETTA
Magneto- and electro- encephalography (MEEG) are two neuroimaging tools capable of non invasively recording the magnetic field outside the head and the scalp potential produced by the electric currents that flow inside the brain. Their strong point i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d0486fb7fb1293ce0d8434744add3753
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Je-LKS : Journal of e-Learning and Knowledge Society, Vol 4, Iss 3 (2009)
The pedagogy of subject-oriented faculty members is usually marked by spontaneousness acquired fi rst as a student and later on as a teacher. Teachers hardly ever have the opportunity to approach instructional design methodologies. While in the case
Autor:
Benigno Vincenza, Vallarino Elisabetta
Publikováno v:
IADIS International Conference Proceeding, E-Learning 2007, pp. 459–466, Lisbon, Portugal, 6-8 Luglio, 2007
info:cnr-pdr/source/autori:Benigno Vincenza; Vallarino Elisabetta/congresso_nome:IADIS International Conference Proceeding, E-Learning 2007/congresso_luogo:Lisbon, Portugal/congresso_data:6-8 Luglio, 2007/anno:2007/pagina_da:459/pagina_a:466/intervallo_pagine:459–466
info:cnr-pdr/source/autori:Benigno Vincenza; Vallarino Elisabetta/congresso_nome:IADIS International Conference Proceeding, E-Learning 2007/congresso_luogo:Lisbon, Portugal/congresso_data:6-8 Luglio, 2007/anno:2007/pagina_da:459/pagina_a:466/intervallo_pagine:459–466
The paper presents an authentic-assessment-based approach to the evaluation of an e-learning course; this approach is particularly effective when the development of participants' capabilities is taken into account. This approach is based on the idea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::84584f9ef4db15d851d92eb4c3bfea1c
https://publications.cnr.it/doc/172622
https://publications.cnr.it/doc/172622