Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Vallès Majoral, Eduard"'
Autor:
Vallès Majoral, Eduard
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa).
L'objectiu general d'aquesta tesi fou estudiar longitudinalment l'adquisició lectora (català i castellà), de 2n. a 5è. cursos d'Educació Primària, en una mostra de 214 alumnes (101 nenes i 113 nens) d'una escola pública catalana, a partir dels
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10803/7998
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
© Revista Médica Internacional sobre el Síndrome de Down = International Medical Review on Down Syndrome, 2012, vol. 16, núm. 3, p. 34-39
Articles publicats (D-PS)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
Articles publicats (D-PS)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
The understanding of false belief is one of the most important milestones in the development of social cognition in children. Many studies have been conducted on this kind of cognition in children with a typical development. Despite being a key point
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ff393a1b28d0f9d46536f8636cfe922e
http://hdl.handle.net/10256/9224
http://hdl.handle.net/10256/9224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
© Estudi General, 1981, vol. 2, núm. 1, p. 169-178.
Articles publicats (D-PS)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Estudi General; 1981: Núm.: 1 (vol. 2); p. 169-178
Estudi General, 1981, núm. 1, p. 169-178
RACO
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
Articles publicats (D-PS)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Estudi General; 1981: Núm.: 1 (vol. 2); p. 169-178
Estudi General, 1981, núm. 1, p. 169-178
RACO
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
En totes les investigacions sobre I'evolució ontogenetica del nen es parteix d'una serie de pressuposits que, plantejats d'una manera explícita o no, determinen el seu enfoc i les seves conclusions teoriques. La relació existent entre desenvolupam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::981e80a75f4c29f50b9460e79b4f9bb3
http://hdl.handle.net/10256/1698
http://hdl.handle.net/10256/1698
Autor:
Amadó Codony, Anna
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
DUGiDocs – Universitat de Girona
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
DUGiDocs – Universitat de Girona
The study of socio-cognitive skills, and their relationship with executive functions, has generated a large number of studies. In order to assess these skills in children with Down syndrome, we administered a battery of theory of mind tasks, a test o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5d7e8001bda50fe251ec1a1651979a1b
http://hdl.handle.net/10803/145904
http://hdl.handle.net/10803/145904