Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Valencia Peris, Alexandra"'
Autor:
Martos-García, Daniel1, Valencia-Peris, Alexandra1, Sáenz-Macana, Angélica María2 angelica.saenz@unad.edu.co
Publikováno v:
Apunts: Educación Física y Deportes. jul-sep2024, Issue 157, p9-18. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Revista Latinoamericana de Psicología January-April 2016 48(1):8-17
Autor:
Asún-Dieste, Sonia1 (AUTHOR), Valencia-Peris, Alexandra2 (AUTHOR), Martínez-Mínguez, Lurdes3 (AUTHOR), Lorente-Catalán, Eloísa4 (AUTHOR) elorente@gencat.cat
Publikováno v:
Culture & Education / Cultura y Educación. Dec2023, Vol. 35 Issue 4, p1037-1067. 31p.
Autor:
Fairclough, Stuart J., Boddy, Lynne M., Mackintosh, Kelly A., Valencia-Peris, Alexandra, Ramirez-Rico, Elena
Publikováno v:
In Journal of Science and Medicine in Sport July 2015 18(4):444-449
Publikováno v:
Cultura, Ciencia y Deporte. 18
This study further explores the analyses of Physical Education Teacher Education students’ experiences about Formative and Shared Assessment (F&SA) in Physical Education (PE) during their primary and secondary education, in their perception about F
After analysing the impact of a cognitively oriented multicomponent home-based exercise training program on independence, perceived health status, and lower limb strength in a group of multimorbid and/or palliative older patients (MPO-P), we studied
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f728eb00aa765eb31003c12386dc8635
https://hdl.handle.net/10045/130158
https://hdl.handle.net/10045/130158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.